Wczytuję dane...
Reklamacje

Reklamacje

Na naszej stronie yourpleasure.sklep.pl oferujemy dwuletnią gwarancję. Masz aż dwa lata na zgłoszenie reklamacji. Prowadzimy ciągły monitoring reklamowanych produktów, co pozwala nam szybko i skutecznie rozpatrywać reklamacje.

Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

  • Numer zamówienia: Znajdź kopię paragonu lub numer zamówienia. Paragon zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • W przypadku reklamacji: Upewnij się, że reklamacja jest zasadna, czyli produkt faktycznie posiada wadę. Czasem wystarczy:

    • Przytrzymać przycisk on/off kilka sekund.
    • Sprawdzić, czy produkt jest naładowany.
    • Upewnić się, czy plomba przy bateriach została usunięta.
    • Upewnić się, czy baterie zostały poprawnie włożone. Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Wystarczy umieścić kartkę z numerem zamówienia w przesyłce, nie ma potrzeby wypełniania żadnego formularza.
  • Podczas pakowania upewnij się, że towar jest odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu
  • Zaadresuj przesyłkę na adres:

AKANE Jabłońscy Sp. z O.O.

ul. Gustawa Morcinka 7/P4

31-762 Kraków

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu, zwrot pieniędzy za wysłane produkty zostanie dokonany, jeśli Twoja reklamacja okaże się zasadna. W takiej sytuacji uzyskasz zwrot środków również za przesyłkę.

Akceptujemy jedynie przesyłki zwrotne wysłane bezpośrednio na nasz magazyn. 

Przesyłki wysyłane za pobraniem i do punktów odbioru nie będą przyjmowane. Po wysłaniu przesyłki na nasz adres, otrzymasz automatyczne powiadomienie e-mail o nadaniu paczki.