Reklamacje
Reklamacje
Na naszej stronie yourpleasure.sklep.pl oferujemy dwuletnią gwarancję. Masz aż dwa lata na zgłoszenie reklamacji. Prowadzimy ciągły monitoring reklamowanych produktów, co pozwala nam szybko i skutecznie rozpatrywać reklamacje.
Jak dokonać zwrotu/reklamacji?
- Numer zamówienia: Znajdź kopię paragonu lub numer zamówienia. Paragon zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
-
W przypadku reklamacji: Upewnij się, że reklamacja jest zasadna, czyli produkt faktycznie posiada wadę. Czasem wystarczy:
- Przytrzymać przycisk on/off kilka sekund.
- Sprawdzić, czy produkt jest naładowany.
- Upewnić się, czy plomba przy bateriach została usunięta.
- Upewnić się, czy baterie zostały poprawnie włożone. Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Wystarczy umieścić kartkę z numerem zamówienia w przesyłce, nie ma potrzeby wypełniania żadnego formularza.
- Podczas pakowania upewnij się, że towar jest odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu
- Zaadresuj przesyłkę na adres:
AKANE Jabłońscy Sp. z O.O.
ul. Gustawa Morcinka 7/P4
31-762 Kraków
Zgodnie z regulaminem naszego sklepu, zwrot pieniędzy za wysłane produkty zostanie dokonany, jeśli Twoja reklamacja okaże się zasadna. W takiej sytuacji uzyskasz zwrot środków również za przesyłkę.