Wczytuję dane...
Zwroty - odstąpienie od umowy

ZWROTY – odstąpienie od umowy

Zwroty w YourPleasure są proste. Zapoznaj się z naszymi zasadami odstąpienia od umowy i dokonaj bezpiecznego zwrotu.

Możesz zwrócić towar aż do 45 dni od otrzymania zamówienia.  

Zwroty przyjmujemy do naszego magazynu w Krakowie. Przesyłki zwykle trafiają do nas już następnego dnia, co umożliwia szybkie rozpatrzenie zwrotu.

Aby otrzymać pełną kwotę zwrotu, ważne jest przestrzeganie kilku zasad. Produkty higieniczne powinny być wciąż zafoliowane, a plomby nie mogą być naruszone. Zakrętki oraz korki z blokadami zabezpieczającymi powinny być nienaruszone. 

Cały proces weryfikacji zwrotu (prezentacja przyjętej paczki, otwarcie oraz sprawdzenie produktu) jest nagrywany.

 Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy

Chcielibyśmy przypomnieć, że prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny obowiązuje wyłącznie w sytuacji, gdy Kupujący nie otworzył zapieczętowanego opakowania, nie usunął plomby zabezpieczającej i nie naruszył folii ochronnej.

Otwarty towar nie może być ponownie sprzedany i musi zostać zutylizowany.

Poniżej znajdziesz przepis, którego dotyczy ustawa o ograniczeniu możliwości zwrotu, ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych:

Towary zapieczętowane

Art. 38. pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Przykład: przedmioty, które po odpakowaniu nie nadają się do ponownej odsprzedaży ze względu na utratę swoich właściwości np. sterylnych.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Numer zamówienia: Znajdź kopię paragonu lub numer zamówienia. Paragon zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  2. Upewnij się, że plomby na produkcie nie zostały zerwane. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, pamiętaj, że plomby na produkcie muszą być nienaruszone.

  1. Przygotuj paczkę: Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Wystarczy umieścić kartkę z numerem zamówienia w przesyłce, nie ma potrzeby wypełniania żadnego formularza.

Podczas pakowania upewnij się, że towar jest odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.  

Uwaga: Produkty uszkodzone w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia podczas transportu nie podlegają zwrotowi.

W przypadku zwrotu produkt musi być umieszczony w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania, z nienaruszonymi plombami higienicznymi i folią. Naruszenie tych zasad uniemożliwi akceptację zwrotu.

  1. Nadaj przesyłkę: Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego YourPleasure, nie ponosimy kosztów przesyłki zwrotnej.

  1. Oczekuj na informacje: Monitorujemy zwracane przesyłki na bieżąco. Średni czas naszej odpowiedzi wynosi do 2 dni roboczych. Pamiętaj jednak, że mamy prawo do 14 dni na weryfikację i podjęcie decyzji. Staramy się jak najszybciej rozpatrywać zwroty i reklamacje, a maksymalny czas to 14 dni. O wyniku rozpatrzenia wniosku informujemy drogą mailową.

Akceptujemy jedynie przesyłki zwrotne wysłane bezpośrednio na nasz magazyn. 

Przesyłki wysyłane za pobraniem i do punktów odbioru nie będą przyjmowane. Po wysłaniu przesyłki na nasz adres, otrzymasz automatyczne powiadomienie e-mail o nadaniu paczki.

Dane do zwrotu/reklamacji:

AKANE Jabłońscy Sp. z O.O.

ul. Gustawa Morcinka 7/P4

31-762 Kraków

E-mail: kontakt@yourpleasure.sklep.pl